Praca z wolnymi weekendami

Asystent/ka ds. Księgowości

Kraków, małopolskieUmowa o pracę tymczasowąTa oferta jest aktualna
Dodaj ofertę do ulubionych Usuń ofertę z ulubionych
Joanna Katarzyńska

Kontakt w sprawie oferty:

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • Posiadasz 2- letnie doświadczenie w pracy w obszarze administracji lub księgowości
  • Potrafisz obsługiwać program Optima (warunek konieczny)
  • Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim (warunek konieczny)
  • Doskonale znasz pakiet MS Office (szczególnie Excel)
  • Masz podstawową znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych
  • Masz doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych (mile widziane)

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Wystawianie faktur sprzedażowych i księgowanie faktur zakupowych
  • Rejestracja faktur kosztowych i koordynacja ich obiegu wewnętrznego
  • Wystawianie WZ
  • Weryfikacja rozliczeń z kontrahentami
  • Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
  • Przygotowywanie przelewów bankowych
  • Rozliczanie projektów unijnych

Wybranym kandydatom zaoferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (z możliwością przejścia w struktury Klienta)
  • Wynagrodzenie na początek: 2500 zł netto/miesiąc 
  • Pracę od poniedziałku do piątku (w godzinach 9:00-17:00)
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Pracę na odpowiedzialnym stanowisku
  • Możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji
Wróć do listy ofert

Zdanie pracowników jest dla nas ważne.
Zobacz, co myślą o pracy z ATERIMA!

sprawdź opinie