[Archiwalna oferta pracy] Koordynator Pracowników Tymczasowych
Kraków, małopolskieInneTa oferta jest archiwalna
Kontakt w sprawie oferty:
Opis pracodawcy
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na wskazany adres, koniecznie z podanym w tytule wiadomości numerem referencyjnym: KPT/HR/2011
Warunki współpracy
- doświadczenie w pracy w agencji pracy tymczasowej
- znajomość branży rekrutacyjnej
- znajomość prawa pracy
- mile widziane doświadczenie w rozliczaniu czasu pracy i prowadzeniu teczek osobowych
- bardzo dobra obsługa komputera, mile widziana znajomość programów kadrowo-płacowych
- doświadczenie w pracy z klientami biznesowymi będzie atutem
- wysoka komunikatywność i kultura osobista
- motywacja do pracy, samodzielność i zaangażowanie
- myślenie analityczne, sumienność i dokładność
- prawo jazdy kat. B
- znajomość Ustawy o Zatrudnianiu Pracowników Tymczasowych będzie atutem
Obowiązki
- rekrutacja pracowników tymczasowych na stanowiska fizyczne i średniego szczebla
- aktywne poszukiwanie i tworzenie bazy kandydatów
- przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę
- współpraca z urzędami pracy i innymi instytucjami rynku pracy
- kontakt z klientami indywidualnymi i biznesowymi
- budowanie długofalowych relacji z klientami firmy
- opieka nad pracownikami tymczasowymi (podpisywanie umów, ustalanie grafików pracy, pomoc w rozliczaniu czasu pracy)
- kompletowanie i administrowanie dokumentacją pracowniczą
Korzyści ze współpracy
indywidualna opieka polskojęzycznego konsultanta
wypłata wynagrodzenia do 10. dnia miesiąca na konto
ubezpieczenie dające dostęp do polskiej służby zdrowia
pełna obsługa formalności
ATERIMA WORK - Jesteśmy agencją zatrudnienia z siedzibą w Krakowie, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 27025.
Działamy w Polsce i za granicą, zawsze etycznie i zgodnie z zasadami.
Zamiast szukać dróg na skróty, stawiamy na odpowiedzialność.
Zgłoś się do nas - mamy dla Ciebie pracę. ATERIMA Europe Sp. z .o.o. Sp. k.
Zgłoś się do nas - mamy dla Ciebie pracę. ATERIMA Europe Sp. z .o.o. Sp. k.